Asistentka vedení a správy majetku
Hledáme příjemného člověka na pozici asistentka vedení společnosti a správy majetku.
Náplň práce:
- Zajištění každodenní agendy pro vedení společnosti, evidence schůzek a jednání
- Samostatné řešení běžné operativy a úkolů
- Jednání s obchodními partnery
- Komunikace s úřady státní správy a samosprávy, s právní kanceláří a patentovým zástupcem
- Výběr a hodnocení dodavatelů pro správu majetku (úklidové firmy, servisní firmy, revize a řemeslné firmy, kancelářské potřeby)
- Kompletní zodpovědnost za chod recepce – řízení recepčních
- Správa datových schránek
- Vedení evidence a správy vozového parku
- Rezervace jednacích místností, zajištění občerstvení
Očekávané zkušenosti a vlastnosti:
- Zkušenost a praxe na obdobné pozici
- Komunikativnost a výborné organizační schopnosti
- Samostatnost a rozhodnost při řešení úkolů
- Loajální přístup
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou
- Uživatelsky velmi dobrá schopnost pracovat v MS Word, Excel, Outlook, internet
- ŘP skupiny B
Nabízíme:
- Zajímavou různorodou práci v moderní společnosti
- Možnost vzdělávání – jazykové kurzy
- Pružná pracovní doba
- 25 dnů dovolené
- Mobilní telefon
- Příspěvek na stravování
Pokud máte o pozici zájem, napište něco o sobě a pošlete strukturovaný životopis na e-mail prace@wintech.cz
Domluvíme si schůzku. Těšíme se!