CZK
EUR

Asistentka vedení a správy majetku

Hledáme příjemného člověka na pozici asistentka vedení společnosti a správy majetku.

Náplň práce:

  • Zajištění každodenní agendy pro vedení společnosti, evidence schůzek a jednání
  • Samostatné řešení běžné operativy a úkolů
  • Jednání s obchodními partnery
  • Komunikace s úřady státní správy a samosprávy, s právní kanceláří a patentovým zástupcem
  • Výběr a hodnocení dodavatelů pro správu majetku (úklidové firmy, servisní firmy, revize a řemeslné firmy, kancelářské potřeby)
  • Kompletní zodpovědnost za chod recepce – řízení recepčních
  • Správa datových schránek
  • Vedení evidence a správy vozového parku
  • Rezervace jednacích místností, zajištění občerstvení

Očekávané zkušenosti a vlastnosti:

  • Zkušenost a praxe na obdobné pozici
  • Komunikativnost a výborné organizační schopnosti
  • Samostatnost a rozhodnost při řešení úkolů
  • Loajální přístup
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou
  • Uživatelsky velmi dobrá schopnost pracovat v MS Word, Excel, Outlook, internet
  • ŘP skupiny B

Nabízíme:

  • Zajímavou různorodou práci v moderní společnosti
  • Možnost vzdělávání – jazykové kurzy
  • Pružná pracovní doba
  • 25 dnů dovolené
  • Mobilní telefon
  • Příspěvek na stravování

Pokud máte o pozici zájem, napište něco o sobě a pošlete strukturovaný životopis na e-mail prace@wintech.cz
Domluvíme si schůzku. Těšíme se!

CZK
EUR
Přihlášení zavřít