CZK
EUR

Referent/referentka zákaznického oddělení

Co bude náplní vaší práce

  • aktivní komunikace a péče o stávající a nové zákazníky
  • rychlé a bezchybné zpracování požadavků od stávajících zákazníků (nabídky, objednávky, faktury)
  • úzká spolupráce s jednotlivými odděleními naší společnosti zejména nákup a logistika
  • odpovídání na základní technické požadavky od zákazníků (za podpory produktových manažerů)

Jak by měl vypadat vhodný kandidát

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou je technický obor
  • vysoké pracovní nasazení, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost a flexibilitu
  • nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce (angličtina – výhodou)
  • příjemné vystupování
  • znalost práce na počítači: Word, Excel
  • rychlé psaní na klávesnici

Nabízíme

  • možnost profesního růstu
  • možnost prosazení vlastních nápadů
  • zaměstnanecké benefity (delší dovolená, stravenkový paušál)

Máte zájem o tuto pozici?

Napište něco o sobě a přiložte strukturovaný životopis na e-mail prace@wintech.cz a domluvíme si schůzku. 

CZK
EUR
Přihlášení zavřít